نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت باید در تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مجلس شورای اسلامی مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، یکی از ویژگی اهالی بهشت را ترک نشدن نماز جمعه آن‌ها دانست و اظهار داشت: روز جوان در پیش است و جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر علیه السلام، قدم در راه تقوای الهی قرار دهند.

وی همچنین عبادت از روی یقین و کیفیت بخشی به عبادات با الگو گرفتن از حضرت علی بن ابی‌طالب را از ویژگی‌های راستین مسلمانان دانست و افزود: با توجه به احادیث سه ویژگی جامعه متمدن که باید توجه ویژه به آن شود، شبکه سازی در کنار عمق بخشی و وحدت آفرینی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام پرمحتوا کردن جامعه با فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی را از راه‌های تحقق عمق بخشی در جامعه دانست و اضافه کرد: جامعه‌ای با فرهنگ است که دستور‌های علوی در آن زنده باشد و جامعه ما با جدیت و فعال در این امور، هر کدام از مردم به نوبه خودشان نقش آفرینی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را ضرورت جامعه دانست و بیان داشت: این امر تا حدود قابل توجهی در جامعه ما با همکاری مردم در عرصه‌های اقتصادی شکل گرفته است، ولی هنوز راه زیادی مانده است تا به سرحد مقاومت برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکرگزاری ۴۵ سالگی انقلاب را مسرت بخش و امیدآفرین بیان و از مردم و مسئولین برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی و اجتماعی تشکر کرد.

وی از برگزاری جلسه با کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت و ارزش‌های دینی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام برگزاری انتخابات خداپسند و به انجام رسیدن رای‌گیری‌ها به صورت سالم و پاک را مهم دانست و ادامه داد: نماینده‌های خبرگان خود نمادی از تقوا هستند و اطرافیان و طرفداران آن‌ها نیز باید شان کاندیدا‌های مجلس خبرگان رهبری را حفظ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قداست یک ایده مقدس زمانی از بین میرود که جنبه قدرت و حکومت پیدا کند هرچند با تبلیغات تحریفی و تهدید و فشار، موجب گسترش ان شود. شاید در هیچ دورهای اسلام مانند زمان حاضر بی محتوی و بی معنویت و حتی منفور نبوده که به ابزار قدرت بینظیر در ظلم و فساد وجنایت شده و از همه بدتر، از خدای مقدس و منجی مظلومان خبری نیست بطوریکه هست و نیستش یکسان، و این شک تقویت میشود که خدا نه حقیقت ذاتی، که پرداخته ذهن افراد خیالپرداز و تحولگرا و خودنماست. یک مسلمان عارف و خودساخته و عقل گرا، از میلیاردها مسلمان بی معرفت و بی عقل و بی تقوی که عبادت را در کشتار و غارت وتجاوز خلاصه کرده اند، ارزشمندتر است. حکومت اسلامی ایران با عملکرد غیرقابل قبول که جامعه را زیاده خواه و متجاوز و شیاد و خائن و ظالم و غیرقابل اعتماد بار اورده و بکمک نیروهای وابسته امنیت جهان را بخطر انداخته ، با ترسیم چهره بی اعتبار و ویرانگر از اسلام، سند بطلان اسلام پر ادعا را امضا کرده.
آخرین اخبار