استاندار قزوین گفت: مشارکت مردم در انتخابات مکمل موفقیت‌های نظام در ایام اخیر است و خوشبختانه از تمامی اندیشه ها، تفکرات و اقوام استان داوطلبانی حضور دارند.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در همایش داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه داوطلبان انتخاباتی در افزایش مشارکت نقش مهمی دارند، گفت: مشارک مردم در انتخابات مکمل موفقیت‌های نظام در ایام اخیر است و خوشبختانه از تمامی اندیشه ها، تفکرات و اقوام استان داوطلبانی حضور دارند.

وی افزود: دولت شرعا و قانونا هیچ جانب داری و موضع گیری در خصوص داوطلبان نخواهد داشت.

اعلایی ادامه داد: برگزاری انتخابات کار ویژه، اصلی و موضوع پراهمیت کشور در روز‌های آینده است و برای تمامی کسانی که در این فضا در شقوق مختلف اقدام به نقش آفرینی می‌کنند، آرزوی موفقیت داریم.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از نقش آفرینان مهم در زمینه انتخابات، داوطلبان انتخاباتی هستند که در این دوره از انتخابات موضوع مشارکت در آن به شکل ویژه‌ای نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، نقش مهمی دارند.

اعلایی گفت: مشارکت مردم مکمل موفقیت‌های نظام است، نظام جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر رهبر معظم، صادق و هوشمند انقلاب اسلامی در آستانه قله‌های باور ناپذیر موفقیت قرار دارد و مشارکت مردم در آن نیز سرعت رسیدن به این قله را افزایش خواهد داد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه در گذشته شبهه‌ای از سوی دشمنان مطرح می‌شد که دیگر ۲ دهه است خبری از آن صحبت‌ها نیست، افزود: روزگاری دشمنان مطرح می‌کردند که نتیجه انتخابات مشخص است، ولی امروز نه در داخل و نه در بیرون از کشور این موضوع حتی به شکل شبهه هم مطرح نیست و نظام با رفتار خود در اصالت دادن به مردم و مردم هم با بصیرت و هوشیاری خود این شبهه آفرینی‌ها را نقش برآب کرده اند.

به گفته وی، آن چه در این انتخابات رقم خواهد خورد تحکیم و تسلط خواست و اراده ملت در انتخاب نحوه نقش آفرینی نهاد قانون گذاری کشور است و در این مسیر باید تلاش شود در کنار مشارکت، انتخاب با کیفیت نیز صورت بگیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه برگزار کننده انتخابات تلاش می‌کند با تسلط، سلامت و صداقت به صورت کاملا پرشور و باشکوه انتخابات را برگزار کند و در این مسیر به طور قطع از نقطه نظرات و کمک داوطلبان نیز استفاده می‌کند تا با این وسیله پس از انتخابات در یک فضای دوستی و برادری برگزاری انتخابات خوب را جشن بگیریم.

اعلایی یادآور شد: دولت و رسانه‌ها برای نخستین مرتبه در راستای عدالت هرچه بیشتر بین داوطلبان موضوع تبلیغات تلویزیونی و استفاده از اماکن دولتی را برای تبلیغات و همایش‌ها فراهم کرده و امیدواریم این موضوع مورد استقبال و استفاده داوطلبان نیز قرار بگیرد.

استاندار قزوین گفت: تخصیص این فرصت به داوطلبان می‌تواند نقش سرمایه مالی و پولی را در انتخابات کمتر کند و زمینه را برای رساندن باور، اندیشه و برنامه داوطلبان به مردم با هزینه بسیار کم را فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.