با توجه به آغاز بارش باران از دیشب و احتمال بارش برف طی ساعات آینده، مسافران برای عبور از گردنه‌های سخت‌گذر چری و شاه‌منصوری زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای و گزارش‌های رسیده از گروه‌های مستقر در راهدارخانه‌ها و گشت‌های سیار، تمام محور‌های ارتباطی و گردنه‌های استان چهارمحال و بختیاری باز و تردد عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به لغزندگی معابر رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

غلامی اضافه کرد: این اداره‌کل عهده‌دار حفظ و نگهداری، پشتیبانی و بازگشایی ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۳۸۸ کیلومتر راه روستایی و در مجموع سه هزار و ۷۷۲ کیلومتر کل‌راه‌های استان به منظور تسهیل در امر تردد روان جهت ناوگان حمل‌ونقل جاده‌های درون و برون استانی است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به استقرار ۴۲ گروه راهداری در جاده‌های ارتباطی استان، اظهار داشت: ۴۵۰ نفر نیروی انسانی و ۲۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و تراکتور برف‌روب برای راهداری زمستانه استان ساماندهی شده است.

گفتنی است؛ پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری‌ی از ورود یک سامانه به نسبت پربارش به استان و هشدار سطح نارنجی در روز‌های پایانی هفته صادر کرده بود.

بر اساس نقشه‌های پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری این سامانه بارشی که همراه با بارش باران، برف و رعد و برق است تا روز شنبه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار