یک تن و ۶۶ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۶ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان و مقادیری مهمات در اقدام اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در ۲ عملیات هماهنگ در ۲۴ ساعت گذشته از فعالیت ۲ نفر سوداگر مرگ و یک مخفیگاه دپو مواد با خبر شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مامورین به سمت آنها تیر اندازی کرده که با واکنش مقتدرانه پلیس مواجهه شدند و در نهایت یک نفر از آنها زخمی و نفر دوم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مقدار یک تن و ۶۶ کیلوگرم مواد افیونی، چهار عدد تیغه خشاب ۹۰ تیری، تعداد ۱۹۸ عدد گلوله گرینوف ،یک عدد لوله گرینوف، تعداد ۶ عدد بی سیم دستی به همراه یک دستگاه خودرو تویوتا، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات مجرمانه در امان باشند؛ و مرکز فوریت های پلیسی، با شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی، آماده دریافت گزارشات شهروندان عزیز است.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار