لیگ برتر فوتبال

ملوان به مدعیان قهرمانی چسبید/ تساوی در ۳ بازی دیگر

ملوان بندر انزلی به لطف شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، به روند صعودی خود ادامه داد و شجاعی و نویدکیا کارشان را با تساوی آغاز کردند.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بعد از ظهر امروز با برگزاری چهار دیدار  پیگیری شد. در یکی از دیدارها، مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و هوادار با حضور مسعود شجاعی در نخستین تجربه لیگ برتری خود به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با احتساب این یک امتیاز، مس رفسنجان حالا با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم و هوادار با ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر حضور دارد.

در یک دیدار پر برخورد و نزدیک، پیکان و نساجی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نیمه اول این دیدار با عملکرد بهتر تیم مهمان یعنی نساجی آغاز شد و آن‌ها گل اول بازی را روی ارسال زامهران و ضربه سر آزادی به ثمر رساندند. با آغاز نیمه دوم و تعویض‌های طلایی عنایتی، پیکان روند بازی را در اختیار گرفت. بالاخره نفوذ‌های بازیکنان این تیم مدافعین شمالی را به اشتباه انداخت تا با سرنگون شدن قربانی درون محوطه، داور نقطه پنالتی را نشان دهد و حامد پاکدل با یک ضربه دقیق، بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و داور سوت بازی را با اعلام نتیجه تساوی به صدا درآورد. پیکان و نساجی در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ قرار دارند.

تیم‌های شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. علی صفایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به مهدی محمدی از تیم شمس آذر قزوین کارت زرد نشان داد. شمس آذر قزوین با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاد و تیم استقلال خوزستان نیز با ۹ امتیاز همچنان قعرنشین باقی ماند.

در دیگر مسابقه، تیم ملوان در اصفهان مهمان ذوب آهن بود که با یک گل به پیروزی رسید. در حالی که ملوان در ورزشگاه فولادشهر تا آخرین دقایق بازی از گشودن دروازه حریف ناکام مانده بود، رضا جعفری در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز ارزشمند را به حساب قوی سپید بریزد. ملوان بندر انزلی با کسب سه امتیاز دیدار با ذوب‌آهن، امتیازات خود را به عدد ۲۷ رساند تا جای گل‌گهر را در رتبه پنجم جدول بگیرد. ذوبی‌ها نیز با ۲۵ امتیاز، به رتبه هفتم سقوط کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار