مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی: تعداد ۳۳ نامزد برای پخش برنامه‌های تبلیغاتی خود از رسانه ملی و ۲۷ نفر هم برای شرکت در مناظره‌ها اعلام آمادگی کردند.

مهندس نجمی با بیان اینکه هفت مناظره دو ساعته ضبط و روزانه از شبکه تبلیغاتی اراک، کمیجان و خنداب پخش می‌شود افزود: هر مناظره در هر وعده روز سه بار پخش می‌شود و در فاصله مناظرات هم تبلیغات نامزد‌ها به صورت ۲۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود.

او گفت: برای برخی مناطق استان که این شبکه‌ها قابل دریافت نیست هم برنامه‌ای در نظر گرفته شده به طوری که برنامه تلوبیون و ایران صدا در اختیار نامزد‌هاست که هر نامزد انتخاباتی با ایجاد صفحه شخصی می‌تواند ۱۰ ساعت تصویر بارگزاری کند و اینترنت مورد استفاده هم برای کاربران رایگان است.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی افزود: در استان ۱۱۷ نامزد در سامانه تبلیغات ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۲ نفر برای شرکت در مناظره‌ها در حوزه‌های انتخابیه شش گانه استان اعلام آمادگی کردند.
نجمی گفت: تاکنون چهار حوزه انتخابی و هر کدام سه مناظره ضبط شده و ضبط مناظره‌ها تا دوم اسفندماه ادامه دارد که ۴۲ مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه‌های شش گانه انتخابی استان مرکزی ضبط خواهد شد.
معاون فنی صداوسیمای استان مرکزی هم گفت: مردم استان می‌توانند با جست و جوی خودکار به همه این شبکه‌ها دسترسی داشته باشند و این شبکه‌ها پس از شبکه رادیونمای استان در گیرنده‌ها قرار می‌گیرند.
احمدی افزود: اگر مردم در دریافت این شبکه‌ها مشکل داشتند می‌توانند با شماره ۰۸۶۳۴۱۳۰۴۲۳ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.