سفر رییس جمهور تاتارستان روسیه به اصفهان

رییس جمهور تاتارستان روسیه برای توسعه روابط تجاری با اصفهان در رأس هیاتی به این کلانشهر سفر کرد.

رییس جمهور تاتارستان روسیه در ابتدای ورود به اصفهان و دیدار با استاندار گفت: اصفهان زیباترین شهر دنیا است و دکتر رییسی رییس جمهور ایران نیز از این استان بسیار تعریف و تمجید کردند.

«رستم مینیخانوف» ادامه داد: پیش از این با رئیس جمهور ایران و سایر مقامات عالی دولت نیز نشست خوبی داشتیم و امیدواریم این سفر زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند.

استاندار اصفهان هم در این دیدار گفت: وزاری دولت تاتارستان برنامه‌های خوبی را در اصفهان داشتند و اینگونه تعاملات و ارتباطات برای ما باعث خوشحالی است.

سید رضا مرتضوی ادامه داد: امیدوارم در روز آینده نیز با جلسات و بازدید‌هایی که برگزار می‌شود زمینه گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان بیش از پیش فراهم شود.

رییس جمهور تاتارستان و هیات همراه امروز در همایش تجاری فرصت‌ها و چالش‌های تعاملات اصفهان و تاتارستان شرکت و پس از آن طی دیداری رسمی در خصوص گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان، با استاندار اصفهان دیدار و گفتگو خواهند کرد.

بازدید از برخی صنایع بزرگ و شهرک‌های صنعتی اصفهان نیز در برنامه‌های رییس جمهور تاتارستان روسیه در اصفهان است.

او دیروز در تهران، با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار داشت و ضمن ارائه گزارش مفصلی از برنامه‌های سفر خود به تهران، برگزاری نمایشگاهی از محصولات ایرانی در تاتارستان و دیگر جمهوری‌های روسیه را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.