آیین غبارروبی آستان مقدس امامزادگان علویان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد .

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از آستان مقدس امامزادگان علویان سمنان به‌عنوان یک ظرفیت کم‌نظیر در این شهر نام برد و گفت: بسیاری از گره‌ها توسط امامزادگان باز می‌شوند و ماه شعبان ماه آمادگی ورود به ضیافت‌الله و ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به جایگاه امامزادگان علویان سمنان، ادامه داد: تعداد زیادی از فرزندان ائمه اطهار (س) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این منطقه مدفون هستند که باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

امام جمعه سمنان با یادآوری عنایت ویژه آیت‌الله العظمی بهجت (ره) به امامزادگان، اظهار کرد: آن مرجع عالیقدر همواره بر توجه به امامزادگان مدفون در شهر مقدس قم به موازات زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) تاکید داشت و می‌فرمود بسیاری از گره‌ها فقط توسط این امامزادگان باز می‌شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه در مکتب اسلام، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، گفت: اگر کسی بخواهد مثلا برای اعتلای دین از امور شبهه‌ناک و حرام بهره بگیرد نه‌تن‌ها مرتکب معصیت شده است، بلکه موفق نیز نخواهد شد.

مطیعی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در گذرگاه رفح، گفت: از خداوند متعال پیروزی مردم غزه و نابودی رژیم صهیونیستی و تعجیل در امر ظهور امام عصر (عج) را مسألت داریم.

امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امامزاده علویان (ع) بقعه‌ای است که پیکر ۱۰ نفر از نوادگان حضرت ابوالفضل العباس (ص) و امام زین‌العابدین (ع) در آن قرار گرفته است. این امامزاده در غرب سمنان و در منطقه محلات و بلوار علویان سمنان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.