سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نظارت بیشتری بر نحوه توزیع و قیمت اقلام اساسی به ویژه مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ بر بازار خواهد شد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا‌های اساسی و پروتئینی نظارت بیشتری بر نحوه توزیع و قیمت اقلام اساسی به ویژه مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ بر بازار خواهد شد.

خدایاری افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا‌های اساسی، روند بازرسی و نظارت بر بازار توسط بازرسان این سازمان افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در همین راستا طی دو روز گذشته از۶۰ واحد صنفی درشهر قزوین و حومه توسط بازرسان این سازمان انجام شده که از این تعداد ۲۱ واحد صنفی متخلف شناخته و جریمه شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این واحد‌های صنفی شامل میوه فروشی، فروشگاه‌های مواد پروتئینی، فروشگاه‌های توزیع شکر و نانوایی بوده که به دلیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت به تعزیرات معرفی شدند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا بازرسان سریعا وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.