توزیع ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در آذربایجان‌غربی

مدیرکل اداره پشتیبانی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهاده‌ها و محصولات این بخش در استان توزیع شد.

محمدعلی رحیمی مدیرکل اداره پشتیبانی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی، گفت: این امر در کاهش هزینه‌های تولید بسیار موثر بوده و اقدامی حمایتی از سوی دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ تن نهاده دام و طیور در استان، افزود: این نهاده‌ها شامل ۵۶ هزار و ۴۴۸ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۱۴۹ تن کنجاله سویا و ۲۱ هزار و ۷۶۵ تن جو است.

رحیمی با بیان اینکه روند توزیع در طول سال استمرار دارد، ادامه داد: در راستای تنظیم بازار اقلام اساسی، ۲ هزار و ۹۹۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۷۲۶ تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف و مراکز عمده فروش برای بهره‌مندی عموم مردم استان امسال توزیع شده است.

مدیرکل اداره پشتیبانی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ذخایر پشتیبانی امور دام استان در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد، اضافه کرد: این استان برای تامین نیاز ایام ماه رمضان مشکلی ندارد و در مواقع ضروری با عرضه محصولات و فرآورده‌های دامی به بازار می‌توان جلوی افزایش غیرمنطقی قیمت محصولات را گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.