تکمیل فرآیند بهسازی محور شهید سلیمانی (ژ ۵) از جمله پروژه‌های طرح عمرانی میثاق رشت کاهنده بار ترافیکی عبوری شهر است.

مدیریت ارتباطات شهرداری رشت اعلام کرد: پروژه‌های طرح عمرانی میثاق با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و بازگشایی مسیر‌های جدید و همچنین محور‌های جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری اجرایی شده است.

تکمیل فرآیند احداث محور شهید سلیمانی (ژ ۵) که نقش مهم و موثری در تردد خودرو‌های عبوری از شهر رشت را برعهده دارد با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی و تأکید شهردار شتاب گرفته است.

این محور با بیش از ۴ کیلومتر طول از پروژه‌های عمرانی طرح میثاق شهرداری است و با هدف دسترسی شهروندان به شبکه مناسب در تقاطع‌های با حجم ترافیک بسیار در ۳ قطعه مجزا توسط پیمانکاران مربوطه عملیاتی شده تا در بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسد.

قطعه نخست خیابان شهید سلیمانی به طول یک هزار و ۴۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاک برداری و تسطیح مسیر و همچنین ریختن مصالح برای استحکام بستر و کوبیدن آن در ۴۰۰ متر انتهای مسیر و همچنین لوله گذاری به طول ۱۰۰ متر در حال انجام است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قطعه دوم خیابان شهید سلیمانی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاک برداری و تسطیح مسیر و همچنین عملیات اجرایی متناسب با روند پروژه در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قطعه سوم خیابان شهید سلیمانی هم به طول یک هزار و ۶۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاک برداری و تسطیح و همچنین عملیات خاکی شامل خاکریزی و اجرای لایه‌های روسازی، لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطح، جدول گذاری و پیاده روسازی، اجرای سیستم روشنایی، تهیه رمپ و نصب علائم ترافیکی و نصب نرده در حاشیه کانال در حال انجام است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.