مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد مقدس برگزار شد. 

حضور باشکوه مردم انقلابی مشهد امروز در راهپیمایی 22بهمن بسیار پررنگ بوده و مردم از گروه ها و نهادهای مختلف به میدان آمدند.

مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد نیز از گروه ها و قشرهای مختلف امروز به راهپیمایی آمدند تا بگویند در شرایط و مراحل مختلف در کنار مردم ایران هستند و با آنها همدل و یکرنگ خواهند بود.

جشن چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن با مشارکت پرشور مهاجرین افغانستانی، خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون و نیز رزمندگان این لشکر برگزار شد که با حضور خود با امام راحل و‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

صبح امروز مهاجرین افغانستانی اعم از نخبگان و‌ فعالان فرهنگی و دانش‌آموزان و پدران و مادران از ساعات اولیه حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و بار دیگر آن بیان امام راحل که می‌فرمودند اسلام مرز ندارد را به منصه ظهور گذاشتند.

حضور مهاجرین افغانستانی در راهپیمایی امروز نشان داد که افغانستان و‌ ایران جان یکدیگر هستند و پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی همه جهان اسلام است.

مهاجران افغانستانی مقیم استان یزد امروز همگام با آحاد مردم و مسئولان، جهت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد امسال هم همچون سالهای گذشته همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمع زیادی از اقشار مختلف اتباع و مهاجرین افغانستانی مقیم یزد همراه با سایر شهروندان همیشه در صحنه و انقلابی یزد با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ضمن تأکید بر وحدت و همدلی، بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را فریاد زدند.

 شایان ذکر است اتباع و مهاجرین مقیم یزد، با دردست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «جمهوری اسلامی حرم است و ما مدافعان این حرم هستیم»، «تحکیم وحدت، زیربنای امینت»، «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است» و ... با مشتهای گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

گفتنی است مهاجرین خارجی در دیگر شهرستان های استان از جمله اردکان، تفت، میبد و ... نیز حضور گسترده و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۰:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
پس مرز رو باز گذاشتین برای افغانی برا رهپیمایی