مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: ساعت خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در اصفهان افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش خدمت رسانی در روز‌های پایانی سال گفت: با توجه به اینکه مسافرت‌ها و تردد‌ها افزایش پیدا می‌کند، ساعات خدمت‌رسانی و شیفت‌های حضور کارشناسان را در مراکز معاینه فنی افزایش داده‌ایم.


سیدعلی عبداللهی با بیان اینکه مرکز معاینه فنی حافظ قطعات در منطقه خودرویی امیرکبیر منطقه ۱۲ شهرداری افتتاح شده افزود: برای کاهش تبعات آلایندگی‌ها و سلامتی شهروندان لازم است که مالکان و رانندگان خودرو‌های سواری سالی یک مرتبه به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.


او  افزود: هنگام مراجعه به این مراکز تست‌هایی روی خودرو‌ها انجام و سیستم تعلیق، چراغ‌ها، ترمزها، میزان آلایندگی و ایمنی خودرو سنجیده می‌شود و خودرو‌هایی که سن آن‌ها بیشتر از چهار سال است، باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و اگر این اتفاق نیفتد، دوربین‌های نظارت سطح شهر و پلیس راهور این خودرو‌ها را جریمه می‌کنند.


مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکانی را فراهم شده تا شهروندان با دریافت نوبت اینترنتی به مراکز مراجعه کنند و در ورودی مراکز منتظر صف‌های طولانی نشوند، گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس fani.hamlebar.com در مراکزی که دارای این امکان هستند از روز‌های قبل ثبت نام کنند، تاریخ و ساعت مورد نظر را دریافت و طبق ساعت اعلام شده به مرکز مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.