به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور سید‌کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرستان مشکین‌شهر آغاز شد.

در جریان این سفر، پروژه‌هایی از قبیل گازرسانی به ۱۰ روستای بخش مرادلو، بهسازی و روکش آسفالت جاده قوشه - شمسیر، ۷ پارک بازی کودک، گلخانه و واحد مرغ تخم‌گذار در شهرستان مشکین‌شهر به بهره‌برداری رسیدند.

هم‌چنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در شهرستان مشگین‌شهر، پایگاه سلامت شهری ۷، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، اداره برق قصابه، کمربندی شهر قصابه و ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین‌شهر به بهره‌برداری رسیدند.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام رضی و حضور در منزل شهید صفری و دیدار با پدر این شهید والامقام، از دیگر برنامه‌های سفر میرجعفریان به شهرستان مشگین‌شهر بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.