حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار و بصیرت دینی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و بصیرت دینی است.

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز شنبه در پیامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد: دهه فجر، نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی است که نتبجه آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

فرمانده سپاه استان با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست ها نسبت به ایران اسلامی آورده است، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد و فرهنگ مقاومت و پایداری را بعنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی نمود.

وی بیان کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی جهاد و ایثارِ عاشورایی و زینبی و مکتبی است که شهدای والامقام همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پرورش داد و به دنیا معرفی کرده است.

سردار غیاثی ادامه داد: تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی و پایداری دینی مردم مومن ایران در دوران طاغوت، نیاز مهم نسل جوان و رسالت مهم دست اندرکاران امور فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بیش از چهار دهه حضور و همراهی مردم با مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور نسل جوانِ مومن و انقلابی در میدان جهاد و تقدیم شهدا گُواه نشاط و زنده بودن فرهنگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ولایتمداری و انقلابی گری را رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: راهپیمایی ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.