مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تکنولوژی نسل ۳ در دکل همراه اول ۲ روستای شهرستان اندیکا نصب و راه اندازی شد.

رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها، به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان، تکنولوژی ۳ G بر روی دکل روستایی شاهزاده عبدالله و روستای همیشه بهار شهرستان اندیکا نصب و راه‌اندازی شد.

او می‌گوید: پس از به‌روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنان روستای شاهزاده عبدالله، جاده مواصلاتی و مناطق و روستا‌های اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند.

به گفته او با این اقدام مشترکان نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالا تجربه می‌کنند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه، شبکه ارتباطی همراه اول در روستای همیشه بهار از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا توسعه و ارتقا یافت، ادامه داد: پس از نصب و راه‌اندازی و با وارد مدار شدن این سایت پرسرعت به شبکه گسترده همراه اول، این روستا، مناطق اطراف و جاده مواصلاتی زیر پوشش اینترنت همراه اول قرار گرفت و مشترکان با دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می‌گوید: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای پروژه ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

منبع: صدا و سیما 

برچسب ها: آنتن دهی ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
روستای کریت برومی و پلیس راه اهواز سربندر هم یه دکل موبایلی افتتحاح بشه خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
کریت برومی
۰۷:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
بله لازمه این دکل ولی هیچکس پاسخگو به مطالبات مردم این منطقه نیست.