نشست گفتگوی صمیمانه نخبگان، فعالان و اهالی مطبوعات حوزه زن و خانواده

دبیر علمی کنگره ملی بانوان تاثیر گذار مطرح کرد: نشست گفتگو با فعالان و نخبگان حوزه زن و خانواده با حضور خانم دکتر خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، در محل سالن انقلاب شهرداری منطقه ۳ یزد برگزار شد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات عضو شورای اسلامی شهر یزد و دبیر علمی کنگره ملی بانوان تاثیر گذار گفت: هدف از این نشست، ایجاد فضایی برای گفتگوی صریح بین فعالان و نخبگان حوزه زن و خانواده با معاون رییس جمهور و تبادل نظر در خصوص مسائل و چالش‌های پیش روی این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در این نشست به منظور شنیدن انتقادات و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های فعالان و نخبگان حوزه زن و خانواده حضور یافته‌اند افزود: این رخداد فواید و برکات بسیاری برای کشور دارد از جمله نتایج مثبت این رخداد میتوان به ایجاد فرصت گفتگوی مستقیم نخبگان، فعالان حوزه زن و مسئولین، استفاده از نظرات نخبگان و فعالان این حوزه و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی اشاره کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: از فعالان و نخبگان زن و خانواده با گرایش‌های مختلف سیاسی دعوت شده تا در این نشست حضور پیدا کنند و نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

دبیر علمی کنگره ملی بانوان تاثیر گذار تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی روزافزون مسائل کشور، دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست و برای حل این مشکلات، نیاز به مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه، از جمله نخبگان و متخصصان، وجود دارد. نقد سازنده دولت، یکی از راه‌های مشارکت مردم در اداره امور جامعه است. با نقد منصفانه و عالمانه دولت، نخبگان و متخصصان می‌توانند به دولت در حل مشکلات و چالش‌ها کمک کنند.

حقیرالسادات گفت: نقد دولت به عنوان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های جامعه، نقشی حیاتی در ارتقای کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی ایفا می‌کند. این امر نه تنها به اصلاح و پیشرفت کشور است بلکه عاملی جهت افزایش کارآمدی و تقویت اعتماد عمومی است. این مساله به اندازه‌ای حائز اهمیت است که رهبر معظم انقلاب در این موضوع تصریح داشته‌اند.

دبیر علمی کنگره ملی بانوان تاثیر گذار خاطرنشان کرد: امید است از جمله مهمترین دستاورد‌های این نشست، ترویج و گسترش این سبک از نشست‌ها در کشور، افزایش همدلی و همکاری دولت و مردم، افزایش اعتماد عمومی و نیز برداشتن گام‌های موثری در جهت جوانی جمعیت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار