رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت نظام سلامت قم برای ارائه بهترین خدمات به زائران نیمه شعبان تاکید کرد.

کمیته هماهنگی دستگاه‌های درمانی و امدادی برای خدمت رسانی به زائران شهر قم در اعیاد شعبانیه و جشن بزرگ نیمه شعبان به ریاست دکتر مصری رئیس دانشگاه و با حضور نمایندگانی از آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران، مدیریت بحران استان، اداره کل پدافند غیرعامل، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیرکل انتقال خون استان و همچنین مدیرکل هواشناسی استان قم در سالن امام علی علیه السلام ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

این جلسه با هدف هماهنگی برنامه‌های اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد؛ که در آن دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم هماهنگی و حرکت مدیران راهبر استان، دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر و نیرو‌های امدادی بر اساس سیاست‌های کلی تعیین شده در استان تأکید کرد.

دکتر مصری همچنین بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت نظام سلامت برای ارائه انواع بهترین خدمات به زائران و مجاوران اعیاد شعبانیه تاکید کرد و گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم، با بهره‌گرفتن از تجربیات گذشته و هماهنگ با سایر مجموعه‌ها و ارگان‌ها همچون سنوات گذشته آمادگی کامل برای خدمات رسانی در اعیاد شعبانیه را دارد.

دکتر محبی معاون درمان دانشگاه هم در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های درمانی، بهداشتی و پشتیبانی، اورژانس ۱۱۵، تیم‌های سیار، اتوبوس آمبولانس‌ها، موتورلانس‌ها و پایگاه‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی در این ایام همراه با سایر مجموعه‌ها و ارگان‌ها آماده ارائه بهترین نوع خدمات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار