برگزاری مهمانی ۱۲ کیلومتری در قم

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی را از بزرگ‌ترین افتخارات نظام دانست و گفت: در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی ۱۲ کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم برگزار کنیم.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم شب گذشته در مراسم تجلیل از فعالان مردمی نیمه شعبان که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه خادمی بارگاه و سرای منتسب به حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران افتخاری ارزنده است بیان کرد: فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی از بزرگ‌ترین افتخاراتی است که به مدد کلام مقام معظم رهبری در مجموعه‌های مختلف جاری و ساری شده و تسهیل گری بین دستگاه‌ها و مردم سرعت بیشتری گرفته است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی ۱۲ کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران برگزار کنیم، گفت: ستاد نیمه شعبان در استانداری تشکیل شده است و دو جلسه ستاد ملی نیمه شعبان نیز برگزار شده است، همچنین به دنبال تشکیل کارگروه ملی زیارت با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران هستیم و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر نسبت به تشکیل این جلسه اقدام کنیم.

مقیمی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مسجد مقدس جمکران با کمک شهرداری‌ها و مجموعه دستگاه‌های دولتی در دستور کار قرار داشته است، یادآور شد: در دو سال اخیر همواره به دنبال این بودیم که خدمات را در بلوار پیامبر (ص) اعظم نهادینه و ماندگار کنیم.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به هم‌زمانی ایام نیمه شعبان و ایام تبلیغات انتخابات گفت: انتخابات مهم‌ترین اتفاق مملکت ما است و مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید ویژه‌ای دارند و دعوت به مشارکت در انتخابات باید در دستور کار موکب‌ها قرار گیرد؛ البته باید مراقبت صورت گیرد که به نفع یا علیه کسی اقدامی صورت نگرفته و باید مراقب باشیم که سوء استفاده‌ای صورت نگیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه باید در کنار دعوت به مشارکت در انتخابات نظارت و مراقبت لازم صورت گیرد گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای مواکب از اهمیت زیادی برخوردار است و در کنار فعالیت‌های فرهنگی مواکب باید فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه مهدویت انجام گیرد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قمدر پایان بر انتخاب رابطان انتظامی و امنیتی مواکب تاکید کرد و افزود: تقسیم توان فعالیت موکب‌داران برای فعالیت، به برگزاری خوب مراسم کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار