اجرای ۱۰ برنامه انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس در دهه فجر

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس از اجرای بیش از ۱۰ برنامه‌فرهنگی و ورزشی نابینایان و کم بینایان استان، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

محمدرضا جعفری در خصوص برنامه‌های انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: امر مهم، توجه به روح متعالی انسان در کنار تندرستی است.

او با بیان اینکه حداقل ۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همگانی به مناسبت دهه فجر با محوریت معرفی فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای نابینایان و کم بینایان فارس برنامه‌ریزی شده است، گفت: لازم است تا در این ایام بیشتر از گذشته توفیقات جمهوری اسلامی ایران را در همه حوزه‌ها خاصه ورزش تبیین و کسب رتبه‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان در عرصه‌های بین المللی، جهانی و آسیایی ورزشکاران و ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در نابینایان و کم بینایان را در حوزه قهرمانی و توسعه ورزش همگانی و ورزش ارزان و در دسترس را گام بلند برای سلامتی و نشاط اجتماعی نابینایان و کم بینایان دانست. 

جعفری همچنین برگزاری جشن‌های ملی و میهنی در کنار فعالیت‌های ورزشی را گامی مهم در راستای معرفی توفیقات حوزه ورزش در کنار اهداف امام راحل (ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

او گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه در پارک‌ها، پیاده روی خانوادگی با پیوست‌های فرهنگی در ایام الله دهه فجر را از دیگر برنامه‌های انجمن ورزش‌های همگانی استان فارس در دهه فجر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.