مراسم جشن انقلاب در حسینیه شهدای گمنام رشت

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها مردم ایران بلکه همه مستضعفان جهان را جذب کرد.

سرهنگ حسن امینی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران از متن مردم برآمد و به حدی تاثیر گذار بود که علاوه بر مجذوب کردن مردم ایران همه مستضعفان جهان را تحت تاثیر قرار داد.

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان با اشاره به انحراف برخی از انقلاب‌ها در جهان، افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است.

وی برپایی عدالت در جهان اسلام، مبارزه با ظلم و فراهم شدن شرایط برای ایجاد تمدن نوین اسلامی را از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی ایران عنوان و اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با تشکیل نهاد‌های مردمی، حراست و حفاظت از انقلاب را به دست مردم سپرد.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در، جهان اسلام قدرت تولید کرد، افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا جوانان ارزشمندی را به نظام و انقلاب تقدیم کرد تا در داخل و خارج از مرز‌ها از آرمان‌های انقلاب حفاظت کنند.

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان گفت: با وحدت و هم دلی ملت ایران، دشمنان انقلاب نمی‌توانند با تهدید، تحریم و ترور کاری در مقابل نظام اسلامی و ملت انقلابی ایران انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با توانایی و قدرتش اجازه نداد استکبار جهانی پیروز شود، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مردم کشور‌ها هم دیگر از آمریکا و استکبار نمی‌هراسند و همه ما باید امنیتی را که حاصل اقتدار انقلاب اسلامی ایران در خارج از مرز‌ها است قدر بدانیم.

سرهنگ امینی به حضور مردم در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، مردم کشور به ویژه جوانان این مرز و بوم جانشان را نثار کردند و در جنگ نرم چند سال گذشته هم در مقابل دشمنان به خوبی ایستادند. 

وی گفت: ملت ایران باید مانند همیشه به کمک مکتب اسلام و پیروی از رهبر معظم انقلاب دشمنان را نابود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.