فرماندار نیکشهر گفت: ۲۸ طرح عمرانی، ورزشی، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان افتتاح شد که نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق شهری و روستایی دارند.

مجیب حسنی   با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: به مناسبت ایام دهه فجر ۵۸۰ پروژه مختلف با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حال افتتاح و کلنگ زنی است که نقش مهمی در تامین زیرساخت ها دارد.

وی بیان کرد: بعد از سالها انتظار تاسیسات گاز مایع "ایده آل" دهستان چاهان با حضور معتمدین و مسوولان شهرستان نیکشهر کلنگ زنی شد.

فرماندار نیکشهر افزود: این پروژه یکی از نیازهای اساسی مردم دهستان چاهان است که با ساخت و بهره برداری از آن نیاز مردم این دهستان و مردم مناطق همجوار تامین خواهد شد.

وی گفت: تاسیسات گاز مایع ایده آل دهستان چاهان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی ساخته می شود.

حسنی اظهارکرد: این پروژه در بازه زمانی هشت ماهه انجام خواهد شد که برای ۱۲ نفر ایجاد شغل می کند.

۲۸ طرح عمرانی و اشتغالزایی در نیکشهر افتتاح شد

وی ادامه داد: همچنین همزمان با ایام دهه فجر، بیستمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان نیکشهر در روستای داروکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار نیکشهر گفت: تقویت زیرساخت های ورزشی این شهرستان یکی از اولویت‌های مهم در برنامه توسعه بوده که با آغاز به کار دولت سیزدهم تعداد زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال ۲ برابر شده است.

وی بیان کرد: این پروژه بصورت مشارکتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بخشداری و دهیاری روستای داروکان با یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حسنی افزود: با افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای داروکان، جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از فضای ورزشی مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: هم اکنون زیرسازی هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح شهرستان آماده شده که با پایان کار این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی شهرستان مطلوب خواهد شد.

برچسب ها: دهه فجر ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.