مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد گفت: باشگاه شمشیربازی بانوان با حمایت این صندوق در یزد به بهره برداری رسید.

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد گفت: برای ایجاد و راه اندازی این طرح پنج میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد پرداخت شده است.

او افزود: با راه اندازی این طرح، زمینه اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید، شرایط بهبود محیط کسب و کار و حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه برای زنان مانند سایر اقشار جامعه فراهم کرده است.

امامی ادامه داد: از ابتدای دولت مردمی صندوق کارآفرینی امید یزد، تعداد دو هزار و ۳۵۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ دو هزار و ۵۹۳ میلیارد ریال برای اشتغال بانوان پرداخت کرده است که ۲۵۵ فقره از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۳۳۱ میلیارد ریال مربوط به امسال بوده و زمینه ایجاد و تثبیت ۳۱۰ فرصت شغلی را فراهم کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد گفت: این تسهیلات در چارچوب تفاهم نامه‌های منعقد شده با اداره کل ورزش و جوانان، سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور بانوان استانداری، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی و نهضت احیای واحد‌های اقتصادی به متقاضیان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار