معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: از چندماه قبل ستاد‌های مرکزی، استانی و شهرستانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

جهانگیر با حضور در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: در این شورا یک تقسیم کار ملی صورت می‌گیرد و همه دستگاه‌ها باید نقش خود را ایفا کنند لذا در این شورا سیاست گذاری و تقسیم کار می‌شود تا دریابیم که به چه نحو می‌توان با آسیب‌ها مقابله کرد. 

او افزود: مقرر شد هفتمین جلسه شورا در خصوص پیشگیری از تصادفات در اسفند با هدف کمک به پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم برگزار شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: از چندماه گذشته ستاد‌های مرکزی، استانی و شهرستانی پیشگیری از جرائم تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

جهانگیر با اشاره به اینکه به موجب قانون، ۳۲ تخلف و جرم پیش بینی شده که همه آنها با نگاه هشداری در حال رصد است تأکید کرد: تبلیغات زود هنگام بعضی طرفداران نامزدها در فضای مجازی و  واقعی از جمله این تخلفات بوده که با تذکرات به موقع از تشکیل پرونده برای آن ممانعت شد.

او گفت: اجتناب از تخریب نامزدها نیز مورد توجه بوده که با آموزش‌ها و توجیهات لازم در ماه‌های گذشته از نامناسب شدن فضا برای انتخابات ممانعت شده است.
جهانگیر افزود: بیش از ۳۰۰ مورد تذکر در رابطه با پیشگیری از فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی داده شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار