مراسم افتتاح شبکه تلویزیونی انتخاب در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با حضور جمعی از مسئولان و نامزدهای انتخابات در این حوزه انتخابیه برگزار شد.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در این مراسم که در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد، ایجاد فرصت برابر برای معرفی نامزد‌های انتخاباتی را از اهداف افتتاح شبکه‌های انتخاب عنوان کرد.

نجمی گفت: در سراسر کشور ۲۰۰ شبکه تلویزیونی راه اندازی شده و در استان ما هم که شش حوزه انتخابیه داریم شش شبکه مخصوص حوزه‌های انتخابیه افتتاح شده است.

او افزود: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان شبکه تبلیغاتی انتخابات مخصوص این حوزه ایجاد شده و از ۲۸ نامزد تأیید شده تاکنون ۱۲ نامزد برای تبلیغات در این شبکه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی یادآورشد: نامزد‌ها همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه در این سایت اسم نوشته و برای مناظره‌های تبلیغاتی در این شبکه‌ها ثبت نام کنند.

نجمی این شبکه‌ها را فرصتی برای نامزد‌ها دانست که برنامه‌های خود را به مردم عرضه وبه معرفی خود بپردازند.

او با اشاره به اینکه قانون گزار برای رسانه ملی تکلیفی تعیین کرده است افزود: برای اولین بار در حوزه انتخابات مجلس فرصت مناسبی برقرار شده تا در ایام تبلیغات رسمی کار وسیعی را انجام دهند.

شبکه تبلیغات انتخاباتی مخصوص حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با اسم انتخاب ۱۹۴ هم اینک در دو شهرستان محلات و دلیجان در دسترس است و مردم با کانال یابی مجدد گیرنده‌های تلویزیون خود می‌توانند از برنامه‌های این شبکه بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.