برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای استان اصفهان در حال ضبط و تدوین است.

مدیر کل صداو سیمای استان اصفهان گفت:براساس ماده ۲۰ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، صداو سیمای استان‌ها مکلف به ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های این دوره از انتخابات با شرایط برابر و زیر نظر کمیسیون تبلیغات مجلس خبرگان رهبری هستند.

یوسف افشارنیا با بیان اینکه برای هر نامزد ۲۰ دقیقه فرصت ضبط برنامه تبلیغاتی انتخاباتی در نظر گرفته شده است افزود: نامزد‌ها در برنامه تبلیغاتی خود می‌توانند علاوه بر معرفی سوابق خود، به جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری و وظیفه نمایندگان در این مجلس هم اشاره کنند.

او با اشاره به اینکه ضبط، بازبینی و تدوین برنامه‌ها با نظارت نماینده نامزد‌ها در حال اجراست اضافه کرد: زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری در شبکه تلویزیون و رادیو استان اصفهان با حضور خود نامزدها،۲۴ بهمن قرعه کشی و در زمان تبلیغات رسمی پخش می‌شود.


مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان تأکید کرد: دفعات تکرار و پخش به گونه‌ای خواهد بود که در شرایط برابر و عادلانه برای هر نامزد باشد.
افشار نیا افزود: زندگینامه نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم در برنامه‌ای دو دقیقه ای، برای معرفی و آشنایی مردم آماده شده که آن هم به صورت برابر در فواصل مختلف پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه استانی پخش می‌شود.


او گفت: در صفحات مجازی شبکه اینترنتی تلویزیون (تلوبیون) هم برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری بار گذاری می‌شود.


تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از بامداد،۲۵ بهمن تا ساعت ۸ صبح روز دهم اسفند است.
شورای نگهبان تاکنون صلاحیت ۱۲ داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از این استان را تأیید کرده و اعلام نظر نهایی،۱۹ بهمن است.


انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو در استان اصفهان برای دوره‌ای هشت ساله و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده استان و یک نماینده مسیحیان ارامنه اصفهان و جنوب ایران برای دوره‌ای چهار ساله روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار