رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از برپایی جشن انقلاب در ۱۰ روستا به مناسبت دهه فجر و تجلیل از ۴۱ کشاورز نمونه ملی خبر داد.

رضا بهراملو به برپایی میز خدمت در ۱۰ روستای استان به مناسبت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال برگزاری جشن عید انقلاب در روستا‌های استان به همت کارگروه روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برپایی میز خدمت، دیدار مردمی، بررسی مشکلات کشاورزان و جشن انقلاب با اعزام گروهی روستا به روستا پیگیری می‌شود، گفت: جشن انقلاب با مشارکت روستاییان و به همت جهادگران و کشاورزان با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در جشن عید انقلاب از کشاورزان نمونه ملی استان تجلیل می‌شود چرا که کشاورزان نمونه ملی، نخبگان و فرماندهان عرصه تولید محسوب می‌شوند.

رضا بهراملو گفت: از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون در روستا‌های قباق تپه کبودراهنگ، لیلی یادگار نهاوند و نگارخاتون فامنین میز خدمت برگزار شده است.

او در پایان هدف از برپایی میز خدمت را ارتباط مستقیم مردم و کشاورزان با مسئولان و ارتقاء کیفی ارائه خدمات دانست و گفت: میز خدمت، فرصتی است تا کشاورزان بتوانند مطالبات خود را به صورت مستقیم مطرح کنند به نحوی که برای رفع آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.