همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان چندین طرح عمرانی و زیر بنایی در روستا‌های این شهرستان افتتاح  شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش خدمات حتی در روستا‌ها هستیم؛ در حالی که در گذشته بسیاری از روستا‌ها از داشتن آب آشامیدنی سالم، برق، تلفن، گاز و... بی بهره بودند.

وی تصریح کرد: پرورژه جدول گذاری روستای ده خواجه بالغ بر ۲۷۰  متر یکی از پروژه هاییست که با اعتباری باغ بر ۹۵ میلیون تومان انجام شده است.

فرماندار کوهبنان افزود: باند دوم بلوار امامزاده زید بن علی دهستان خرمدشت با  ۶ هزار متر زیر سازی و آسفالت با بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: برای رفاه حال اهالی دهستان خرمدشت با صرف اعتبار ۴میلیارد تومانی بیل بکهو برای دهیاری خریداری شده که ۲ میلیارد تومان در قالب ارزش افزوده و ۲ میلیارد تومان هم در قالب تسهیلات به این مهم تخصیص داده شده است.

توکلی افزود: برای جلوگیری از نفوذ آب‌های سطحی و سیلاب به منازل روستای کهن دیواره سنگی به طول ۱۵۰ متر به همراه ۱۲۰ متر سنگ فرش از محل ارزش افزوده با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیون به بهره برداری رسید.

بازدید از روند پیشرفت طرح هادی روستای فتح آباد، افتتاح سنگ فرش محوطه مسجد روستای فتح آباد، بازدید از خانه‌های بوم‌گردی روستای کهن ‌و... از دیگر برنامه‌های اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان هستند.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار