رییس هیات شنا استان از دستورالعمل تعطیلی استخر‌های کرمانشاه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز خبر داد و گفت : با این دستورالعمل استخردار‌های ما متحمل خسارت زیادی می‌شوند چرا که اکثر آن‌ها وام و قسط دارند و باید حقوق پرسنل پرداخت کنند.

پیمان جاویدان رییس هیات شنا استان ضمن انتقاد از تعطیلی استخرها، گفت : چرا گاز اداراتی را که پرسنل زیادی دارند و مصرفشان زیاد است قطع نمی‌شود، ادارات می‌توانند با دمای کمتر به کارشان ادامه دهند.

وی استفاده از سوخت گازوییل برای استخر‌ها را منتفی دانست و گفت: این کار نیازمند تعویض سیستم استخرهاست که صرفه اقتصادی ندارد.

جاویدان تصریح کرد: کرمانشاه محل تفریحی زیادی برای مردم و جوانان ندارد و باید به استخر‌ها و اماکن ورزشی توجه ویژه شود.

رییس هیات شنای استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که در اجرای دستورالعمل همه استخر‌ها مساوی باشند و این کار گزینشی نباشد.

جاویدان تعداد استخر‌های سطح استان را ۴۲ و سطح شهر کرمانشاه را ۲۸ استخر اعلام کرد و افزود: ما در مجموع ۲۵۰ مربی در سه سطح درجه یک، ۲ و سه داریم.

وی در خصوص کیفیت شنای استان در سطح ملی رتبه کرمانشاه را سوم کشوری اعلام کرد و گفت: در مسابقات آسیایی فیلیپین که اسفند ماه برگزار می‌شود ۳ نفر از اعضای تیم ملی به نام‌های علی رشید پور، امیر مطاعی و علی صفری از کرمانشاه در این مسابقات شرکت خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.