تدبیر مسئولین استان در راه اندازی بازارچه‌های تامین و عرضه کالا‌های اساسی/افتتاح مرکز پت اسکن آفتاب

وزیر کشور گفت: تمام تلاش دولت این است تا اجناس و کالا‌ها ارزانتر به دست مردم برسد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از بازارچه توزیع کالا‌های اساسی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تدبیر خوب مسئولین استان و شهر کرمانشاه در راه اندازی بازارچه‌های تامین و عرضه کالا‌های اساسی، گفت : ۲۱ مرکز جهت توزیع این کالا‌ها در کرمانشاه لحاظ شده است.

وی افزود: در این بازارچه‌ها کالا‌ها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وحیدی گفت: تلاش دولت این است که کالا‌ها و اجناس ارزانتر به دست مردم برسد و در این زمینه هر شهر و استان ابتکار خاص خود را دارد.

وزیر کشور گفت: تمرکز ما بر این است که اقلام پروتئینی مانند مرغ و گوشت ارزان‌تر به دست مردم برسد و در این زمینه از ایجاد هر چه بیشتر این بازارچه‌ها استقبال می‌کنیم.

۲۱ بازارچه به منظور عرضه کالا‌های اساسی با قیمت تنظیم بازار در کرمانشاه راه اندازی شده است. این بازارچه‌ها قرار است تا پایان فروردین به فعالیت خود ادامه دهند .

افتتاح مرکز «پت اسکن» آفتاب مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه

مرکز «پت اسکن» آفتاب مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

این مرکز امروز (۱۶ بهمن) و در جریان سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه، با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز گفت: در مجموع برای خرید و جانمایی این دستگاه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده که عمده این اعتبار صرف خرید خود دستگاه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان شده است.

وی با بیان اینکه از این دستگاه تنها چهار مورد در سطح کشور داریم، گفت: با فعالیت این دستگاه در مرکز پت اسکن کرمانشاه، هم بیماران استان و هم بیماران استان‌های همجوار و غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

شیرزادیان گفت: از نکات مهم این مجموعه همجواری آن با بیمارستان بهارستان بعنوان مرکز جامع درمان بیماران سرطانی است که اوایل سال آینده افتتاح می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در درمان بیماران سرطانی داشته باشد.

دستگاه تصویر برداری پت اسکن یک سیستم تصویربرداری پیشرفته است که با دقت بالا به تشخیص بیماری کمک می‌کند و همزمان می‌تواند هم تصویر ساختاری و هم تصویر عملکردی از بدن را به پزشک نشان دهد.

 این دستگاه در تشخیص انواع سرطانها، مرحله بندی سرطان و بررسی بازگشت مجدد بیماری به بدن بسیار کمک کننده است و پزشک می‌تواند پاسخ به درمان را توسط این دستگاه بررسی کند.

افتتاح واحد‌های مسکونی کارکنان نیروی انتظامی

امروز با حضور وزیر کشور فاز اول پروژه مسکن کارکنان انتظامی کرمانشاه به بهره برداری رسید.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت: این پروژه در مجموع ۱۳۷۶ واحد است که در قالب طرح نهضت جهادی کارکنان انتظامی در دست احداث است.

حاجیان گفت: فاز اول این پروژه ۶۴ واحدی است که امروز به بهره‌برداری رسید و در فاز دوم هم ساخت ۵۴۸ واحد را در برنامه داریم که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

 وی افزود: از ۵۴۸ واحد فاز دوم ۱۴۰ واحد آن تا پایان بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حاجیان گفت: مابقی واحد‌های این فاز هم مهر ماه سال آینده همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: فاز سوم پروژه هم در مرحله فونداسیون قرار داشته که تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

حاجیان گفت: در کنار این واحد‌های مسکونی، مراکز تجاری، آموزشی و اماکنی مانند مسجد هم در مجموعه احداث می‌شود و در مجموع با لحاظ این واحد‌ها ۲۰۰۰ واحد تا پایان سال ۱۴۰۴ در این مجموعه احداث می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار