مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

جاده‌های ایلام مه‌گرفته و لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: جاده‌های استان با توجه به بارش نزولات آسمانی، مه گرفته و لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از باز بودن تمامی راه‌های ارتباطی استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه بارش نزولات آسمانی در محور‌های استان از مردم تقاضا می‌شود با توجه به لغزندگی جاده‌ها و مه گرفتگی، از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های استان جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفر‌های غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند و هنگام سفر، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در محور‌های سردسیر که مانع از انجام برفروبی و نمک پاشی عوامل راهداری در جاده‌ها می‌شود، خودداری کنند.

چشمه خاور اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در محور‌های استان اجتناب ورزیده و با رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و نیرو‌های امدادرسان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌های استان، ۱۱ هزار تن نمک و ماسه به منظور اجرای طرح زمستانی در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار ذخیره شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با تجهیزات و بکارگیری ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در طرح راهداری زمستانی استان مشارکت دارند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.