همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و در ابتدای سفر استاندار قزوین به بوئین زهرا مراسم افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی این شهرستان برگزار شد.

این گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد و در متراژ ۱۰ هکتار راه اندازی خواهد شد که هم اکنون ۲ هکتار آن عملیاتی شده است.

در این شهرک ۵۰ شرکت با اشتغال بیش از یک هزار نفر فعالیت می‌کند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم گفت: ایجاد گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد ماحصل طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است و امیدواریم مورد استفاده و بهره برداری مناسبی قرار گیرد.

وی افزود: فعالین بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند که چنین نیازی در این شهرک وجود دارد و یک اراده مشترک بین حاکمیت و فعالین بخش خصوصی شکل گرفت که نتیجه آن افتتاح این پایانه در شهرستان است.

اعلایی گفت: استان قزوین استان پیشرو در صادرات محصولات هیدروکربنی است و این گمرک با آمار بالا در حوزه صادارت محصولات فعالیت خواهد کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: احداث این مجموعه نماد خوبی از همکاری و تفاهم بخش دولتی و خصوصی در قزوین است و هموار سازی و هماهنگی، پیگیری و تدوین ساختار‌های حقوقی را اتاق بازرگانی انجام داده است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: تسهیل گری در بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه مدیریتی استان با تمام تلاش این اقدام را در راستای افزایش فعالیت‌های اقتصادی انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.