نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی با بیان اینکه فوتبالیست‌های ایران همانند رزمندگان برای سربلندی میهن اسلامی تلاش می‌کنند گفت: موفقیت ورزشکاران ایرانی و برنده شدن در مقابل تیم ژاپن ملت را خوشحال و در این ایام خجسته کام مردم را شیرین‌تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در همایش پدران آسمانی در سراب گفت: امیدواریم روز چهارشنبه این هفته نیز بازکینان تیم ایران در مقابل تیم قطر به موفقیت‌های بیشتری برسند.

وی با اشاره به ضرورت تروج فرهنگ دفاع و شهادت در بین جوانان امروزافزود:جلیل از خانواده‌های معظم شهدا نشر وصیت نامه شهیدان و خاطرات رزمندگان و جانبازان و ایجاد موزه‌های نظامی مزین به وسایل شخصی و یادگاری شهدای دوران دفاع مقدس و تداوم اردو‌های راهیان نور از مهمترین راه‌های انتقال این فرهنگ می‌باشد.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: تمام اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف مذهبی سیاسی و فرهنگی باید در این رویداد مهم حضور پرشور داشته باشند چرا هر رای بیشتر مانند تیری برقلب استکبار جهانی است.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب نیز افزود:در شرایط فعلی از اصلی‌ترین اقدامات در حوزه جهاد تبیین و مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی تلاش نامزد‌های انتخاباتی صاحبان تربیون و فعالین فضای مجازی تشویق مردم جهت حضور بیشتر در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

جهانی فرماندار سراب نیز با تاکید برضرورت تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی توسط مسئولین گفت: این شهرستان در ساخت مسکن ملی مدرسه سازی و اسفالت جاده‌های روستایی در یکسال گذشته رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.