رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۲ هزار و ۵۳۰ ناظر شورای نگهبان در هفته آتی خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی در راستای وظایف قانونی خودش برای نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند، دو هزار و ۵۳۰ ناظر امین و آشنا به امور انتخابات به کارگیری می‌کند.

او با بیان اینکه در این ایام امر آموزش ناظران شورای نگهبان در جریان است، افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری ویژه ناظران در دوره‌ها و سطوح مختلف برنامه ریزی شده که با شرکت در دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون‌های مربوطه امر سازماندهی و چینش نیرو‌ها در شعب اخذ رای در استان انجام خواهد شد.

 حجت الاسلام یعقوبی گفت: در انتخابات امسال در ۷۶۶ شعبه اخذ رای استان، این ناظران، امر نظارت بر انتخابات را بر عهده خواهند داشت و امانت‌دار رای مردم هستند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش‌های مدون بخش حضوری به صورت محدودتر و در بخش مجازی گسترده‌تر انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه آموزش‌های حضوری ناظران در هفته آتی توسط ۳۶ مربی آموزش دیده و مجرب در سطح شهرستان‌ها انجام خواهد شد، افزود: دوره‌های آموزش مجازی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام یعقوبی گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند امسال در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۵ شعبه اخذ رای، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۱۸۹ شعبه، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۱۶۶ شعبه و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۱۲۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۹۶۰ ناظر، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۶۵۰ ناظر، در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۵۵۰ ناظر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۳۷۵ ناظر شورای نگهبان امر نظارت بر شعب اخذ رای را بر عهده خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار