حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است، پس تکلیف و وظیفه همه ما حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات اسفنده ماه است.

حجت الاسلام مختاری در خطبه‌های این هفته بیرجند با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:حضور مردم در انتخابات، رای دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های امام راحل، جبهه مقاومت و ایثار و رای به سرنوشت و آینده کشور است.

وی با تاکید براینکه انتخابات اسفندماه امسال مهم و تعیین‌کننده است، گفت: دوستان در سطح جهان امیدوار هستند که با یک انتخابات پرشور نظام اسلامی مسیر تعالی خود را با جدیت و سرعت دنبال کند.

خطیب جمعه بیرجند افزود: در مجموع مظلومین غزه، یمن و تمام جهان به این انتخابات امیدوار هستند چون جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمنان به انتخابات ایران امید واهی بسته‌اند که با کمرنگ شدن حضور در انتخابات، جمهوری اسلامی دچار چالش شود و بهانه به دست وطن‌فروشان داخلی و خارجی بیفتد تا گرگ‌های درنده را برای فشار بیشتر بر مردم ایران تحریک کنند.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد : انقلاب اسلامی، هویت و مقدسات دینی و تمامیت ارضی را تضمین کرده و ملت ما در ابعاد مختلف بعد از انقلاب درخشیده است.

وی گفت:کشور ایران پس از انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها از جمله پزشکی، دانش بنیان، و نانو تکنولوژی پیشرفت داشته است و دشمنان از این پیشرفت واهمه دارند.

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: دشمنان سعی کردند در طول این ۴۵ سال به مردم ایران فشار بیاورند، اما مردم ایران اسلامی تاکنون در قبال این فشار‌ها سر خم نکرده اند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران همیشه این اتحاد و همدلی را در تمام دوران انقلاب اسلامی نشان داده و سربلند از آزمون‌های این انقلاب بیرون آمده اند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.