معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برای اتباع در شهرستان دشتستان استان بوشهر خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: این مدرسه طی قرارداد و تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان ملی مهاجرت، کمیساری عالی سازمان ملل متحد و سازمان آموزش و پرورش احداث شده است.

اکبر پورات در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه فاطمیون روستای خلیفه در شهرستان دشتستان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: این مدرسه در متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۲ کلاس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که به اتباع خارجی و مهاجران داخل این استان که دارای مجوز اقامت هستند خدمات بهینه در زمینه های مختلف و به خصوص بهداشتی و درمانی و همچنبن آموزشی ارائه شود.

پورات عنوان کرد: بوشهر به عنوان استان پیشگام در عرصه باز کردن پنجره‌ای جدید در عرصه های سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر یکهزار و ۸۳۷ طرح در سطح استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، اذعان کرد: این طرح ها با اعتبار ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: از یک هزار و ۸۳۷ طرح تعداد یکهزار و ۷۲۹ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.