نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از ملت‌های مظلوم دنیا از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاثیر گرفته و در برابر ظالمان به پا خواسته اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان مرند به ایستادگی مردم غزه و یمن اشاره کرد  وگفت: همه مردم مظلوم این کشور‌ها در سایه روحیه جهادی حاج قاسم سلیمانی و امثال وی است که در برابر زورگویی‌ها ایستاده اند.

وی به بررسی دشمنی‌های مستکبران علیه مردم ایران در اوایل انقلاب اسلامی پرداخت وگفت: آمریکا و انگلیس تمامی تلاش خود را از ترور شخصیت‌ها گرفته تا ایجاد جنگ به کار بستند تا این انقلاب با شکست مواجه شود امام نتوانستند بر قدرت مردم غلبه کنند.

وی با بیان اینکه بعد از ۳۵ سال از ارتحال امام راحل رهبر معظم انقلاب با همان صلابت اوایل انقلاب این نظام را رهبری می‌کند.

امام جمعه تبریز به وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها علیه ایران در طول تاریخ اشاره و خاطرنشان کرد: همیشه تحریم‌ها موجب نوعی شکست‌ها در کشور می‌شد امام در سایه این نظام نه تنها این تحریم‌ها هیچ تاثیری نداشت بلکه مقابل آن‌ها ایستاده ایم و همچنان با قدرت ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.