تجمع حماسی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی برای بیعت مجدد با شهید سلیمانی و حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه امروز در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

 داوود بیگلری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در تجمع حماسی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی که با هدف بیعت مجدد با شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه که امروز صبح در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: فلسطین، امروز در قلب تاریخ در حال رقم زدن صفحاتی است که شاید هر لحظه آن دیگر تکرار نشود، شاید سال‌ها بعد هر فصل آن در دانشگاه‌ها تدریس شود. 

او افزود: در فلسطین اتفاقاتی رخ می دهد و خانه‌هایی خراب می شود که شاید دیگر سرپا نشوند و کودکانی مورد آزار قرار می گیرند که شاید دیگر برای ساخت همه آرزو‌ها بزرگ نشوند، همین لحظه ها است که قلب آدمی را به درد می‌آورد و عده‌ای را چنان به واکنش وامی دارد که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند، زبان به اعتراض می‌گشایند، آستین برای کمک بالا می‌زنند.

بیگلری تصریح کرد: علی رغم اینکه بخش کشاورزی در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی، تحت تاثیر عوامل محیط بیرونی است، خوشبختانه در سایه همدلی و تدبیر مسئولان طی دهه گذشته دارای دستاورد‌های بسیار خوبی بوده است.

او تولید بالغ بر ۱۱۰ میلیون تن محصولات کشاورزی و دامی در سطح کشور را نشان تلاش و درک موضوع تامین امنیت غذایی جامعه از سوی تولید کنندگان و مسئولان مربوطه دانست و بیان داشت: یک سوم سهم اشتغال استان کرمان، بالغ بر ۲۸ درصد تولید ناخالص داخلی استان در مقایسه با سایر بخش ها، مزیت صادرات ۸۵ درصد محصولات کشاورزی خصوصا پسته و خرما بعد از فراورده‌های نفتی و تولید بالغ بر ۶.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی و دامی همگی حاصل دسترنج و تلاش کشاورزان، دامداران، صنعت گران و سخت کوشان این سرمایه‌های انسانی بی ادعا و شجاع و صبور است. 

 

تجمع خانواده جهاد کشاورزی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه

تجمع خانواده جهاد کشاورزی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه

تجمع خانواده جهاد کشاورزی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار