بازگشایی راه ارتباطی ۴۵۵ روستای محاصره در برف کردستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به علت بارش برف طی شبانه روز گذشته راه ارتباطی ۵۰۵ روستا مسدود شده بود، که تاکنون راه ۴۵۵ روستا بازگشایی شده است.

فرزاد حسنی  اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته در شهرستان‌های بیجار، قروه دهگلان، سنندج، دیواندره و سقز بیشترین میزان بارش‌ها را شاهد بودیم و نیرو‌های راهداری تمام تلاش خود را برای انجام عملیات برفروبی و خدمات رسانی را به کار گرفتند.  

وی  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان کرد: در حال حاضر به دلیل باد و کولاک برف برخی از محور‌ها لغزنده بوده و دید افقی کاهش یافته است، بنابراین از هموطنان تقاضا داریم از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند و در صورت تردد‌های ضروری در محور‌های استان حتما سرعت مطمئنه را رعایت و تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کولاک شدید برف در شبانه روز گذشته ارتباطی ۵۰۵ روستا را مسدود کرده بود، خاطر نشان کرد: مسدودی این تعداد روستا به دلیل کولاک شدید برف بود که با تلاش نیرو‌های راهداری در حال حاضر راه ارتباطی ۴۵۵ روستا بازگشایی شده و تلاش می‌شود مابقی روستا نیز نهایتا تا ظهر فردا به طور کامل بازگشایی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.