مدارس برخی نقاط استان کردستان روز شنبه ۱۴بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است و کلاس‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.

به نقل از اداره کل آموزش و پرورش کردستان، با موافقت فرماندار محترم شهرستان سنندج به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین  مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل می‌باشد.

 در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد سد.

غیرحضوری شدن مدارس قروه

با موافقت فرماندار محترم شهرستان قروه، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان دهگلان 

 با موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا شنبه مورخ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستا‌های شهرستان دهگلان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

غیر حضوری شدن مدارس شهرستان دیواندره 

با موافقت فرماندار محترم شهرستان دیواندره به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راه‌های روستایی، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین  مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل می‌باشد.

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان بیجار 

 با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستا‌های این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

غیرحضوری شدن مدارس منطقه کرانی

 با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستا‌های تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان سقز 

با موافقت فرماندار محترم ویژه شهرستان سقز (رئیس شورای آموزش و پرورش)، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستا‌های شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان کامیاران

با موافقت فرماندار محترم شهرستان کامیاران (رئیس شورای آموزش و پرورش)، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستا‌های شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

 غیر حضوری شدن و تأخیر در شروع به کار برخی از مدارس شهرستان مریوان

 با تصمیم فرماندار محترم شهرستان مریوان، به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران فردا شنبه فعالیت کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای بخش کوماسی به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت مدارس سطح شهر مریوان و بخش‌های سرشیو و مرکزی در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.