معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

اسدالله حاجی‌زمانی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۲ میلیارد تومان در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: این پروژه از لحاظ تکنیکی پروژه‌ای خاص بود؛ شاهد رانش‌هایی در مجاورت آن بودیم که نیاز به کار مهندسی و فنی دقیق داشت که خوشبختانه با توجه به توان موجود مهندسی در فارس و شیراز به خوبی از عهده جنگ با زمین و طبیعت برآمدیم و با مهارسازی رانش‌ها و ایجاد تکنیک خاص، این پروژه به سرانجام رسید.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد که قرارگاه با ۴۰۰ پروژه و بیش از ۵۴ هزار نفر نیرو در ۳۱ استان کشور با ۱۳ هزاز دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت است.

به گفته حاجی‌زمانی، پروژه‌های زیر گذر گویم، ادامه خط ۲ از میدان امام حسین (ع) تا کلبه سعدی، سد نرگسی و هایقر نیز توسط این قرارگاه در حال اجراست که در زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.