رژه خودرویی و موتوری در کوهبنان برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر پیش از ظهر امروز مراسم رژه خودرویی، موتوری و غبار روبی گلزار شهدای در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم رژه خودرویی و موتوری و غبار روبی گلزار شهدا به همراه پخش سرود‌های دوران پیروزی انقلاب در کوهبنان برگزار شد.

در این رژه خودرویی و موتوری امام جمعه شهرستان، فرماندار کوهبنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی شهرستان، بسیجیان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، کارکنان نیرو‌های انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهبنان با حرکت از جلوی کتابخانه عمومی شهید اول و طی کردن مسیر بلوار شریعتی، میدان انقلاب، بلوار حضرت امام (ره)، میدان شهدا، خیابان شمس الائمه و بلوار برهان الدین کوهبنانی با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام نسبت به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام کوهبنان اقدام کردند.

نیرو‌های شرکت کننده در این رژه موتوری و خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره مبارزان و مردم بسیجی و انقلابی دوران پیروزی انقلاب را در ذهن‌ها زنده کردند.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام شهر کوهبنان ضمن غبار روبی، عطر افشانی و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای دوران جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.