بنابر اعلام مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت ارشاد، استفاده از ابزار و رسانه‌های محیطی با رعایت ضوابط برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات برای نخستین بار مجاز شد.

بنابر اعلام عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس دستورالعمل تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است؛ برای نخستین بار و به منظور افزایش ظرفیت‌های کیفی و کمی تبلیغات انتخابات و هم‌چنین ارتقای آگاهی‌های عمومی در این زمینه، استفاده از امکانات تبلیغاتی نهاد‌ها و دستگاه‌های خصوصی مانند کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسانه‌های تبلیغاتی شهری و محیطی را در اختیار دارند، برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت ضوابط مربوطه مجاز شناخته شده است.

محمدیان افزود: این سیاست بر اساس منویات مقام معظم رهبری در به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های کشور در امر انتخابات و به منظور افزایش شور و شعور عمومی در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات اخذ شده و در این ارتباط، امکان استفاده از این امکانات برای همه نامزد‌ها به صورت برابر و با اخذ وجه فراهم شده است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: نامزد‌ها در مورد نحوه استفاده از این روش تبلیغاتی و ارایه و انتشار طرح‌های تبلیغاتی خود، ملزم به رعایت ضوابط اعلام شده از سوی ستاد انتخاباتی کشور است و می‌توانند با هماهنگی این دفتر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور از ظرفیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و تبلیغات محیطی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.