فرماندار مهریز:

تمامی ادارات موظف هستند گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند

محمد دهقان بنادکی گفت: تمامی مدیران ادارات باید گزارشی از نحوه عملکرد خود در دولت سیزدهم به مردم ارائه دهند.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در جلسه ستاد ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه تمامی مدیران باید ظرف ۴۸ ساعت آینده گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند گفت: مدیران هر اداره باید حداقل پنج برنامه را در ایام الله دهه فجر با رویکرد انقلابی و انتخاباتی و با ویژگی‌های نوآوری و فضاسازی برای این ایام اجرا کنند.

او افزود: این برنامه‌ها می‌توانند در قالب نشست‌های خبری، افتتاح پروژه‌ها، حضور در مساجد محلات و بازدید از پروژه‌ها و... بیان شوند.

فرماندار مهریز ساخت مخازن در استان یزد را از بی‌نظیرترین اقدامات از ابتدای انقلاب به امروز عنوان کرد و اظهار داشت: ساختمان مرکز بهداشت مهریز بعد از ۱۲ سال که ۴۰ درصد این پروژه در دولت سیزدهم انجام شده در دهه فجر افتتاح می‌شود.

دهقان بنادکی هزینه ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز را ۳۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و ادامه داد: ۵۰ درصد ساخت این بیمارستان را خیرین و مابقی را دولت پرداخت کرده و همچنین راه اندازی این بیمارستان سهم ترافیکی مراکز پزشکی مرکز استان را نیز کاهش می‌دهد.

او شعار کار و فعالیت را سرلوحه‌ی مدیران مهریز دانست و تصریح کرد: تمامی ادارات از جمله اداره میراث فرهنگی با توجه به تعطیلات هفته آتی آمادگی لازم را برای اجرای برنامه‌هایی با محوریت‌های انقلابی، انتخاباتی و شور و نشاط مردمی داشته باشند.

فرماندار مهریز با اشاره به تاثیر کلام روحانیت در جامعه از آن‌ها خواست در بحث انتخابات و نیز اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو با مردم صحبت کنند.

برچسب ها: عملکرد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.