بهره برداری از طرح‌های کشاورزی در استان یزد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر ۲۴۷ طرح کشاورزی در استان به بهره برداری می‌رسد.

محمد علی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: از تعداد کل پروژه‌ها ۱۹۸ مورد مربوط به آب و خاک بوده که با اعتباری بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال باعث اشتغالزایی ۷۸ نفر شده است. همچنین ۴ پروژه در بخش باغبانی و گلخانه با اعتبار ۱۹۵میلیارد ریال واشتغالزایی ۳۳ نفر نیز می توان نام برد. 

او در مورد طرح‌های شاخص مورد بهره برداری در سال جاری، اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به ۲۰ پروژه منابع طبیعی و ابخیز داری با اعتباری بالغ بر ۸۳۳ میلیارد ریال با اشتغال زایی ۹۰ نفر به طور مستقیم اشاره کرد.

به گفته این مقام مسئول، در حوزه دام و طیور در مجموع ۱۰ پروژه با اعتبار هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۷۹ نفر قابل افتتاح و بهره برداری است.

حاتمی زاده ضمن اشاره به ۲ پروژه تحقیقات و ترویج با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸ نفر به طور مستقیم، تصریح کرد: ۷ طرح نیز در حوزه صنایع کشاورزی با اشتغال زایی ۵۲۸ نفر با اعتبار ۴ هزار ۱۷۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

او، از افتتاح یک پروژه دامپزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، پروژه شیلات و آبزی پروری با اشتغال زایی ۷ نفر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و نیز ۳ پروژه در حوزه تعاون روستایی با اشتغال مستقیم ۷ نفر با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطر نشان کرد:باراه انداری، بهره برداری و افتتاح این پروژه‌ها برای یکهزار و ۳۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار