همزمان با آغاز آیین‌های گرامیداشتِ چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و لحظه تاریخی ورود امام خمینی به میهن اسلامی ناقوس کلیسای اصفهان به صدا درآمد.

همزمان با آغاز گرامیداشت  دهه‌ی  فجر، ناقوس کلیسای وانک در محله جلفای اصفهان به یمن ورود سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن به صدا درآمد تا بار دیگر به تمام دنیا ثابت شود، ظهور انقلاب اسلامی خواسته تمام گروه ها، قومیت‌ها و مذهب‌ها در کشور بزرگ ایران بوده است.


همچنین به صدا در آمدن سوت قطار‌های راه آهن اصفهان، قطار شهری و فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از برنامه‌های شاخص امروز است.
همزمان با دهه مبارک فجر هزار و ۵۸۴ برنامه شاخص در استان اجرا می‌شود.


برپایی جشنواره کارگران و واحد‌های نمونه، پخش زنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب انقلاب اسلامی و عفاف و حجاب و برپایی جشن انقلاب از برنامه‌های روز ۱۲ بهمن در استان است.


برگزاری همایش پیشگامان انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در سالن همایش صدا و سیما با حضور «عبد خدایی» از پیشگامان انقلاب جزو برنامه‌های شاخص این دهه در اصفهان است.


افتتاح همزمان خانه‌های بهداشت کارگری و درمانگاه دندان پزشکی، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویی و مراکز نیکوکاری از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.


اجرای گروه موزیک انقلابی در سراسر استان و در میدان‌های اصلی سطح شهر، حضور هیات‌های ورزشی، نور افشانی در شب ۲۲ بهمن همراه با سر دادن «بانگ الله اکبر» و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.