مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: نماد‌های گردشگری و برندسازی در استان باید مورد بازبینی قرار بگیرد و کلانشهر زاهدان را با شاخصه‌هایی معرفی کنیم که گردشگر پذیر و جذاب برای مسافران باشد.

 محمدهادی طهرانی‌مقدم در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: در حوزه مدیریت شهری پنج رویکرد مورد توجه یک سیستم موفق را می‌توان فضاسازی و زیباسازی شهری، گردشگری، برندسازی، سرمایه‌گذاری و رویدادی دانست که این رویکرد‌ها ارتباط مستقیمی با گردشگری دارد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه استفاده از صنعت گردشگری نیازمند تقویت جدی و ویژه‌ای است و ما از این صنعت درآمد زا بی‌بهره و یا کم‌بهره هستیم که امیدواریم با تعامل ۲سویه و همکاری‌های مشترک در راستای حل این مشکل قدم‌های جدی برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان با تاکید بر رویکرد برندسازی شهری، اظهارکرد: چنانچه مدیریت شهری برنامه عملیاتی به منظور برندسازی با رویکرد گردشگری نداشته باشد عملاً مسیر گذشتگان را طی کرده و تحولی در این خصوص رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ برندسازی نیز باید مورد بازبینی قرار بگیرد و کلانشهر زاهدان را با نماد‌هایی معرفی کنیم که گردشگر پذیر و برای مسافران جذاب باشد و از داشته‌های خود در این بخش به خوبی استفاده کنیم و میزان ماندگاری در مرکز استان را افزایش دهیم.

طهرانی مقدم ادامه داد: هرچند سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیاری دارد، اما معرفی و بهره‌برداری از آن‌ها باید با مشارکت همه دستگاه‌ها صورت گیرد و همه خود را در این بخش مسوول بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار