ریواده با بیان اینکه حضور مردم استان در صحنه‌ها دفاع از عزت ایران است، گفت: مردم استان در همه انتخابات گذشته، حضور پرشوری را داشته‌اند.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن اشاره به دو رویداد راهپیمایی دهه فجر و انتخابات بیان کرد: حضور در صحنه، یکی از مهمترین ویژگی‌های ملت ایران است.

وی با بیان اینکه «جشن ملی و حضور حداکثری» شعار این ایام نامگذاری شده است، ابراز کرد: هم راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم انتخابات مظاهر حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به شمار می‌آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه دهه فجر، عید تاریخ انقلاب پر افتخار ایران است، گفت: مردم استان سمنان همواره در صف دفاع از عزت، آزادی و انقلاب حضور داشته و امسال هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب، حضور حماسی دیگری را به نمایش خواهند گذاشت.

ریواده با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان بیان کرد: در روز جمعه ۱۱ اسفند در انتخابات مهم و حیاتی، دانش آموزان چه کسانی که می‌توانند رأی دهند و چه کسانی که نمی‌توانند، به‌صورت خانوادگی شرکت داشته باشند تا برگ زرین تاریخی دیگری در دیار استان سمنان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه ایران امروز در اوج عزتمندی است و به برکت حضور جوانان به پرتاب سه ماهواره مهدا، هاتف یک و کیهان دو مبادرت ورزیده است، گفت: این موفقیت، ریشه و منشأ علمی دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عامل هر ملتی، علم آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.