کشف ۵/۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۳٫۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۲ کیلوگرم هروئین در شهرستان عباس آباد خبر داد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلای استان مازندران مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در سطح گسترده در منطقه غرب استان موضوع در دستور کار آن سازمان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه پاسدران سپاه استان با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی و هم افزائی در بخش عملیاتی موفق به شناسایی متهم شدند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی یک نفر را در حین انتقال مواد مخدر فوق با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از استان البرز به مازندران دستگیر و توقیف کردند.

شیرازی با بیان اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده، ۳٫۸ کیلوگرم شیشه و ۲ کیلوگرم مواد مخدر هروئین جاسازی شده در داخل خودرو متهم کشف شد، گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به تحمیل هزینه‌های گزاف و آثار زیان بار مواد مخدر و روانگردان‌ها بر بنیان خانواده و جامعه به خصوص جوانان، عواقبی اعم از آسیب‌های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی، افزود: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با سازمان‌های امنیتی و انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار