مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح توسعه روستایی استان در بخش‌های مختلف اجرای طرح هادی، نوسازی بافت مسکن و بازسازی مناطق زلزله زده آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال شده است.

جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح توسعه روستایی در استان آماده بهره‌برداری شده، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای ۲ هزار و ۵۷۹ طرح با همراهی بنیاد مسکن انجام شده است.

وی اضافه کرد: در دهه‌فجر امسال هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق روستایی خوی افتتاح خواهد شد که حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

برزگر ادامه داد: همچنین همزمان با این ایام، هزار واحد نوسازی و مقاوم‌سازی شده در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری خواهد رسید که ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در این خصوص هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرای طرح هادی در ۷۰ روستای استان از دیگر برنامه‌های افتتاحی دهه‌فجر امسال در استان به شمار می‌رود که در این طرح نیز هزار و ۳۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

برزگر با اشاره به افتتاح ۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نقده، گفت: برای اجرای این واحد‌ها نیز ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن همزمان با دهه فجر در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح نیز ۱۵ هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.